5 محصول مراقبت از پوست برای سفر

هنگامی که در سفر هستید و سعی می کنید چمدان خود را سبک نگه دارید، ممکن است به این فکر کنید که تمام محصولات مراقبت از پوست خود را به همراه ژاکت های بافتنی بزرگ و حجیم خارج از کیف خود بگذارید.

در حالی که ممکن است نیازی به لباس های کلفت نداشته باشید، این را نمی توان در مورد مراقبت از پوست نیز گفت.
حتی زمانی که در تعطیلات هستید، باید از روال مراقبت از پوست خود پیروی کنید. ممکن است نتوانید یک رژیم مراقبت از پوست 10 مرحله ای را دنبال کنید، اما باید سعی کنید چند محصول کلیدی مراقبت از پوست را در چمدان خود قرار دهید.

در حالی که ممکن است مجبور شوید برخی از محصولات مراقبت از پوست روزانه خود را در خانه نگه دارید، اما فکر نمی کنیم که آنها را زیاد از دست بدهید

این لیست سبک سفر از محصولات مراقبت از پوست شامل موارد ضروری مانند یک مرطوب کننده دوگانه با SPF، یک پاک کننده صورت بدون شستشو و یک ماسک زغال برای کمک به زیبا جلوه دادن پوست و زیپ شدن کیف شما.

 

 

محصول مراقبت از پوست مسافرتی

انتخاب شماره 1: دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

وقتی در حال حرکت هستید، رسیدن به سینک همیشه امکان پذیر نیست - اما این شما را از پاک کردن آرایش و داشتن پوست تمیز در پایان روز معذور نمی کند.

چه در ماشین گیر کرده باشید و چه در فرودگاه، همیشه می توانید از دستمال مرطوب پاک کننده آرایش استفاده کنید. به جای دور ریختن یک بطری از پاک کننده معمولی صورت خود، یک بسته دستمال پاک کننده آرایش را در کیف خود نگه دارید.
هنگامی که آماده پاک کردن آرایش و کثیفی روز از سطح پوست خود شدید، به سادگی یکی از حوله های پاک کننده آرایش انواع پوست L'Oréal Paris Ideal Clean™ All Skin Types را روی پوست خود بکشید.

به ما اعتماد کنید، وقتی همراهان شما در سفر می‌بینند که چقدر آسان است، التماس می‌کنند که یک دستمال پاک‌کننده آرایش برای خود قرض بگیرند.

انتخاب شماره 2: مرطوب کننده با SPF

با همراه داشتن محصولات مراقبت از پوست چند کاره، روال مراقبت از پوست در سفر را کاهش دهید.

یکی از موارد خوب برای بسته بندی: مرطوب کننده با SPF. محافظت از آفتاب در تمام طول سال ضروری است، مهم نیست که کجا هستید، بنابراین به دنبال مرطوب‌کننده‌ای باشید که دارای کرم ضد آفتاب با طیف وسیع SPF 30 است،

مانند مرطوب‌کننده L'Oréal Paris RevitaLift Bright Reveal Brightening Day SPF 30. علاوه بر استفاده از مرطوب کننده با SPF طبق دستورالعمل، چند مرحله دیگر وجود دارد که باید در سفر انجام دهید.

زمان خود را در آفتاب محدود کنید (مخصوصاً بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، ساعات اوج نور خورشید)، در بیرون از منزل به دنبال سایه باشید، و قسمت های در معرض نور را با آستین بلند، شلوار، کلاه لبه پهن و عینک آفتابی ضد اشعه ماوراء بنفش بپوشانید.

(در اینجا 6 محصول مراقبت از پوست دوگانه وجود دارد که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای چند کار را انجام دهید.)

شماره 3: اسکراب صورت

برای تعطیلات به خانه می روید یا در مسیر پیست های اسکی؟
با انداختن یک اسکراب صورت در چمدان خود به حفظ درخشندگی پوست خود با کاهش دما کمک کنید. اسکراب لورآل پاریس Pure-Sugar Purify & Unclog از سه نوع شکر، دانه های کیوی و روغن نعناع و علف لیمو تشکیل شده است.

برای لایه برداری ملایم و در عین حال موثر در پوست ذوب می شود.
بلافاصله پوست تمیز و تمیز می شود، در حالی که پوست کدر از بین می رود. مقدار کمی را با انگشتان خشک روی پوست تمیز و خشک صاف کنید، سپس با انگشتان مرطوب روی صورت خود ماساژ دهید.

با آب گرم بشویید و سه بار در هفته برای بهترین نتیجه استفاده کنید. همچنین می‌توانید این اسکراب صورت را روی لب‌هایتان بمالید تا به صاف شدن و اصلاح نفخ‌تان کمک کند.

انتخاب شماره 4: ماسک زغال چوب

اگر سفر شما شامل سفر به آبگرم نیست، اجازه ندهید که از ماسک صورت لذت نبرید.

ممکن است نتوانید هر ماسک صورت خود را به همراه داشته باشید و در یک جلسه چند ماسک کردن زیاده روی کنید، اما حداقل در کیف خود جایی برای ماسک زغال ایجاد کنید.

ماسک صورت L'Oréal Paris Pure-Clay Detox & Brighten Face، که با زغال سنگ فرموله شده است و نگرانی های پوست شما را برطرف می کند تا پوستی صاف، یکدست و درخشان داشته باشید.

یک لایه یکنواخت از ماسک صورت را روی پوست تمیز و خشک بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند، سپس با آب ولرم کاملاً بشویید و امتحان کنید. برای اینکه واقعاً وانمود کنید که در آبگرم هستید، با سرویس اتاق تماس بگیرید و یک لیوان آب میوه ای بنوشید.

نکته سردبیر: اگر ماسک صورت شما چمدان شما را سنگین می کند، مشکلی نیست. هنگام سفر می توانید ظروف مخصوص حمل محصولات مراقبت از پوست را خریداری کنید تا بتوانید مقدار کافی از ماسک صورت را برای ماندگاری در طول تعطیلات خود ذخیره کنید.

 انتخاب شماره 5: لوسیون هایلایتر

تمام فضای چمدان خود را برای محصولات مراقبت از پوست که فقط برای یک هدف مناسب هستند هدر ندهید.

چند وظیفه ای را بیاورید! ما محصولاتی را دوست داریم که در هر روز از هفته برای اهداف متعددی خدمت می کنند، اما حتی بیشتر از آن زمانی که در سفر هستیم.

L'Oréal Paris True Match™ Lumi Glotion Natural Glow Enhancer پوست را آبرسانی و روشن می کند.

آن را زیر یا روی فونداسیون بمالید تا درخشندگی کامل داشته باشد، یا سایه روشن‌تری نسبت به رنگ پوستتان در بالای استخوان گونه، پیشانی، کمان کوپید و چانه بزنید تا به عنوان هایلایتر از آن استفاده کنید. هنگامی که همه چیز را آماده کردید، هنوز کمی کار آماده سازی وجود دارد.

قبل از شروع سفر با خود برنزه کننده، برنزه کنید

-----------------

هوپینو شاپ

سلینو شاپ